Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Anyone out there?

BluppBlupp Member Posts: 131

Hello fellow Lineage 2 nerds! I think its about time we get some action going on in this forum.

Ive played L2 on and off since prelude and what can I say....Im addicted to this darn game. Think Ive uninstalled it and reinstalled it like 20 times, just cant leave! But I guess as long as u know how much is enough then some gaming wont hurt.

 

So why do u guys like L2...or why dont u like L2. Yupp there is a looooot of grind so we dont have to mention that. And yes there are some characters that will continue killing mobs even if u hit them (the ones we dont speak of). But besides that, give us ur view of this old diamond that still is going rather strong I must say.

One thing I for sure love about the game is the graphic or maybe rather the layout. After some years in the game u know every creek, valley, mountain there is, u feel like home.

 

So what do u think?

Comments

  • SokratesSokrates Member Posts: 11

    Hej där!

    Köpte spelet igår och är riktigt sugen på att köra igång liret på allvar, dock så valde jag nog någon form av mage class, iaf kunde döda på långt avstånd, + den var elf :p...

    Är dock bara i lvl 4 eller något sådant, har inte haft tid riktigt att sätta mig in spelet, men det kommer.

     

    Btw vilken server lirar du på, kunde vara kul med lite svenskar att spela med...sägs ju att vänner är allt på detta spelet:p

  • BluppBlupp Member Posts: 131
    Originally posted by Sokrates


    Hej där!
    Köpte spelet igår och är riktigt sugen på att köra igång liret på allvar, dock så valde jag nog någon form av mage class, iaf kunde döda på långt avstånd, + den var elf :p...
    Är dock bara i lvl 4 eller något sådant, har inte haft tid riktigt att sätta mig in spelet, men det kommer.
     
    Btw vilken server lirar du på, kunde vara kul med lite svenskar att spela med...sägs ju att vänner är allt på detta spelet:p

     

    Hej hej! Välkommen till L2! Mage elf då kommer du antingen bli Elven Elder (healer/buffare), Spellsinger (nuker) eller Elemental Summoner (pets). Gör du newbie questerna som Newbie helpern säger till dig så kommer du fixa lvl 1-20 på en dryg timme....2 kanske om du e ny. Jag har spelet på de flesta servrarna....de europeiska servrarna är ju; Franz, Teon och Luna. Av dem är det nog allt Teon som har flest spelare....Luna är ganska död. Själv lirar jag på Phoenix nu....väldigt mycket folk. TheVikingClan på Phoenix är en klan med ganska mycket svenskar, ett tips.

    Vill du tjäna pengar (vilket inte är så lätt) så rekommenderar jag att du startar spelet med en Dwarf som du sedan gör till Scavenger. De använder en skill som heter Spoil som gör att du har chans att få mer loot av monstren.

     

    Vi ses kanske ingame och lycka till!

  • SokratesSokrates Member Posts: 11

    Tur att jag inte har kommit så långt i spelet ännu, kanske en bra ide att hoppa över till din server och adda dig ingame, kanske du kan hjälpa lite o sådant.

     

    Tänkte fråga en sak om det är ok med dig, kommer ifrån wow och där finns massa addons, finns det någon sida med liknaden till L2.?

     

    hade varit nice att iaf se level o sådant på mobsen :p ^^

     

    Tack för tipsen annars mate ;)

  • BluppBlupp Member Posts: 131
    Originally posted by Sokrates


    Tur att jag inte har kommit så långt i spelet ännu, kanske en bra ide att hoppa över till din server och adda dig ingame, kanske du kan hjälpa lite o sådant.
     
    Tänkte fråga en sak om det är ok med dig, kommer ifrån wow och där finns massa addons, finns det någon sida med liknaden till L2.?
     
    hade varit nice att iaf se level o sådant på mobsen :p ^^
     
    Tack för tipsen annars mate ;)

     

    Så vitt jag vet finns det inga addons till L2 iallafall inte som jag sett. Sen är NCsoft ganska hårda med 3d-party program med. Det enda program som jag vet som gör att man kan se monster lvl osv är Walker och det är jätte förbjudet (sk bot-program). L2 e väääääldigt "hardcore" nog mkt därför det inte finns nått heller...det ska va jobbigt och ibland mkt tråkigt.

  • SwampDragonsSwampDragons Member UncommonPosts: 352

    Mer svenskar :)

    Playing on teon, this game is very addictive. With your friends, your clan.

    Allways come back to lineage no matter what other mmo game I trie.

    But I got to say dont waste your time making a dwarf.

    Level pets easy adena :)

  • BluppBlupp Member Posts: 131
    Originally posted by SwampDragons


    Mer svenskar :)
    Playing on teon, this game is very addictive. With your friends, your clan.
    Allways come back to lineage no matter what other mmo game I trie.
    But I got to say dont waste your time making a dwarf.
    Level pets easy adena :)

     

    Hej hej!

     

    Yupp, raising a pet is a way to earn some cash. But there is a risk u wanna keep it once it is higher lvl.

     

    I still think a spoiler is the best (the only way) to get enough cash to ever be able to buy S-grade gear. U will earn atleast 3-times the cash as a spoiler than any other class. But...yeah spoiler (dwarf) aint the most fun class to play, for sure.

  • DevilXaphanDevilXaphan Member UncommonPosts: 1,144

    Raising pets is nice but not a whole lot buy them.

    Most people use a bounty hunter to farm with as well as a crafter to craft or sell stuff.

    Getting this forum more traffic is a tall order and i doubt will happen.

    Good game and enjoyed my time in it and will probably go back when i tire of Aion.

    image
  • BluppBlupp Member Posts: 131
    Originally posted by DevilXaphan


    Raising pets is nice but not a whole lot buy them.


    Most people use a bounty hunter to farm with as well as a crafter to craft or sell stuff.


    Getting this forum more traffic is a tall order and i doubt will happen.


    Good game and enjoyed my time in it and will probably go back when i tire of Aion.

     

    I got tired of Aion real fast, the quqe didnt help either. But I cant say much, only played to a bit over lvl 10. But I was hoping it to be more influenced by L2.......I would say its more like WoW than L2. So I went back to L2 as so many times before.

     

    Well....so far this thread is alive...lets keep it that way! (love these emotes)

  • SwampDragonsSwampDragons Member UncommonPosts: 352

    been trying to sell my kooka a while now, wish someone could buy it so I can gear my sub with Agrade :P

Sign In or Register to comment.