Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Did.... Did forumfall die?!

XarnthalXarnthal Landenberg, PAMember Posts: 130
Say it ain't so!  :(



  • GoozinGoozin St Paul, MNMember Posts: 60 Uncommon
    yup vaporware!

    "Outside the dream world, life can be harsh--even cruel, but it is life"

  • SirBalinSirBalin Joppa, MDMember Posts: 1,247 Uncommon
    Originally posted by Xarnthal
    Say it ain't so!  :(

    I don't think so, the new darkfall site is down as well...maybe they are taking down the old to bring in the new.

    "You're either with us or against us"

  • GoozinGoozin St Paul, MNMember Posts: 60 Uncommon
    Nope there gonna run and hide now. tell 12/12/12

    "Outside the dream world, life can be harsh--even cruel, but it is life"

  • GrixxittGrixxitt New Orleans, LAMember Posts: 545 Uncommon
    The category 5 shitstorm resulting from the delay  announcement caused Forumfall to implode

    The above is my personal opinion. Anyone displaying a view contrary to my opinion is obviously WRONG and should STHU. (neener neener)

    -The MMO Forum Community

  • xpiherxpiher Indianapolis, INMember Posts: 3,311

    Currently playing:Nothing
    Will play: Darkfall: Unholy Wars
    Past games:
    Guild Wars 2 - Xpiher Duminous
    Xpiher's GW2
    GW 1 - Xpiher Duminous
    Darkfall - Xpiher Duminous (NA) retired
    AoC - Xpiher (Tyranny) retired
    Warhammer - Xpiher

  • XarnthalXarnthal Landenberg, PAMember Posts: 130
    Originally posted by xpiher

    YAY we can say it here! Vaporware indeed!


  • naljejanaljeja BergenMember Posts: 94
    i predict a new forumfall
  • FusionFusion VaasaMember Posts: 1,371 Uncommon

    They finally got tired of "vets" and long time supporters crying about every single thing and closed them down!

    Serves them ungrateful bastards right!


    ps. they just posted this:

  • indefindef Thousand Oaks, CAMember Posts: 344 Uncommon

    I made a new forum account about 5 days ago and it never got approved by the mods when they normally approve new forums accounts within minutes.

    I suspect they knew the site was coming down and being replaced, so they didn't bother accepting my new account.

  • gravesworngravesworn charleston, WVMember Posts: 324
    I was on the forums earlier this morning. Havent check my forumfail in a few hours lol.
Sign In or Register to comment.