Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Fuzzy Avatars Solved! Please re-upload your avatar if it was fuzzy!

SMITE: Closed Beta Giveaway #6

MikeBMikeB MMORPG.com Community ManagerQueens, NYPosts: 5,720Administrator Uncommon

MMORPG.com and Hi-Rez Studios have partnered up to give out 100 keys for the closed beta of their upcoming MOBA, SMITE!

Not familiar with SMITE? Read below for the game's basic details:

SMITE is an online battleground between mythical gods. Smite is similar to a traditional Dota gameplay with a few changes including a third person perspective and WASD movement.  Players choose from a selection of gods, join session based 5 versus 5 arena combat, and use custom powers and team tactics against other players and minions.

Click here and grab your key before they're all gone!

image

Michael "MikeB" Bitton
Community Manager
Twitter: @eMikeB

Comments

  • GhostGeishaGhostGeisha AlbufeiraPosts: 286Member

    gogo guys before they are all gone : )

    edit: thanks mmorpg!

  • zbitzbit Greenwich, CTPosts: 36Member

    Yay, i got one this time! o/

    Imagination is more important than knowledge.

  • Iced0verIced0ver Sauk Rapids, MNPosts: 49Member

    I always see the giveaway at the wrong time. Severe sad face :(

  • GrinnzGrinnz Utica, NYPosts: 310Member Uncommon

    omg 39 mins all gone......

    image

  • JayFiveAliveJayFiveAlive Arvada, COPosts: 534Member Uncommon

    This game is incredibly fun for any MOBA fans and probably even non-MOBA fans. Pre-order bonus is going away tomorrow so worth pre-ordering now IMO!

  • pHaTmAtpHaTmAt Saint-Hubert, QCPosts: 8Member

    I keep missing those :(

  • unbeatinunbeatin Palm bay, FLPosts: 27Member

    This is complete utter bullshit..... ATLEAST a warning 6 tries and I am late..

  • FailtrainFailtrain QueenstownPosts: 129Member
    Originally posted by JayFiveAlive

    This game is incredibly fun for any MOBA fans and probably even non-MOBA fans. Pre-order bonus is going away tomorrow so worth pre-ordering now IMO!

    I disagree. I don't believe it is worth pre-ordering at all. Wait until release or wait for a beta key, that's my recommendation.

  • JayFiveAliveJayFiveAlive Arvada, COPosts: 534Member Uncommon
    Originally posted by Failtrain
    Originally posted by JayFiveAlive

    This game is incredibly fun for any MOBA fans and probably even non-MOBA fans. Pre-order bonus is going away tomorrow so worth pre-ordering now IMO!

    I disagree. I don't believe it is worth pre-ordering at all. Wait until release or wait for a beta key, that's my recommendation.

     

    To each their own. I've found it personally a lot of fun and good change of pace from LoL, but it's a long ways off before release. It's basically only going up $5 tomorrow. (10 gods for 25$)

  • indrindr tartuPosts: 4Member

    wdf is this

     

  • MrspiggyMrspiggy WiesbadenPosts: 1Member

    wow i really wanted a key ...

     

  • LionShardLionShard MaarduPosts: 14Member Uncommon

    Why the hell are those giveaways at 4:10:44 AM? Who the hell is awake at that time?

  • YuniqueYunique Te ArohaPosts: 12Member

    Wow these things go fast. Checked it when it was first posted and there was none D: well, not imediatly after it was posted, but I guess you catch my drift. Popular me thinks, the game that is

  • chaluparchalupar prdkovicePosts: 3Member

    This game is sux and boring. 30-60 min long battles without fun, many OP noobs with bought premium gods. OMFG.

  • HEISTTHEISTT weespPosts: 11Member

    why they only release it in batches of 100 goes beyond me, 6th time i missed this shit

  • mcrippinsmcrippins Dallas, TXPosts: 1,069Member Uncommon
    Originally posted by chalupar

    This game is sux and boring. 30-60 min long battles without fun, many OP noobs with bought premium gods. OMFG.

    lol what? There are no premium gods. It's actually a really balanced game. Sounds like you just got destroyed by a good player.

  • stormannnnstormannnn Benton, ARPosts: 31Member
    Originally posted by LionShard

    Why the hell are those giveaways at 4:10:44 AM? Who the hell is awake at that time?

    This. I agree that it's bullshit. I've been checking religiously every day since these started and have yet to receive a key. Only to be beat out by people online at 4:10:44AM

  • Laughing-manLaughing-man Dublin, OHPosts: 3,415Member Uncommon
    Originally posted by stormannnn
    Originally posted by LionShard

    Why the hell are those giveaways at 4:10:44 AM? Who the hell is awake at that time?

    This. I agree that it's bullshit. I've been checking religiously every day since these started and have yet to receive a key. Only to be beat out by people online at 4:10:44AM

    What makes you any more entitled to a key than anyone else?

    It shoudl not mater what time they are given out, if they were given out at 2PM you'd show up at 3PM and complain they were all gone in 20 minutes and you missed it and some how deserve a key.

  • RakujiRakuji Rossville, GAPosts: 135Member

    i hate you guys lol....i just wanna damn beta key and i can't ever get one.....>.<

    Kick to the Face.

Sign In or Register to comment.